Έχοντας συλλέξει ήδη κάθε απαραίτητη πληροφορία, μπορείτε πλέον να αξιοποιήσετε τις πρόσθετες δυνατότητες του Οδηγού του Πολίτη και να απολαύσετε άμεση, προσωποποιημένη εξυπηρέτηση.
Αφού εισέλθετε στον Προσωπικό σας Οδηγό, αποκτάτε τις εξής δυνατότητες:
Α) να επικαιροποιήσετε / διορθώστε μέσω της επιλογής «Το προφίλ μου» τα προσωπικά σας στοιχεία,
Β) να επιλέξετε από το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών εκείνες για τις οποίες έχετε ένα αυξημένο ενδιαφέρον προκειμένου να ενημερώνεστε κατά προτεραιότητα για τις εξελίξεις γύρω από αυτές,
Μπορείτε σε κάθε υπηρεσία που σας ενδιαφέρει να επιλέξετε από τις Βασικές Πληροφορίες το Αγαπημένη υπηρεσία και έτσι με εύκολο τρόπο, από την Αρχική Σελίδα, πατώντας το Αγαπημένες υπηρεσίες να τις βρείτε άμεσα.
Γ) να υποβάλλετε ψηφιακά -για όποιες υπηρεσίες δίνεται αυτή η δυνατότητα- μέσα από την ενότητα «Ψηφιακή Υποβολή» την αίτησή σας και να επισυνάψετε τα εκ του νόμου αναγκαία δικαιολογητικά,
Δ) να υποβάλλετε ψηφιακά -για το σύνολο των υπηρεσιών που περιλαμβάνονται στον Οδηγό του Πολίτη- διευκρινιστικά ερωτήματα, αιτήματα ενημέρωσης για την πορεία αίτησης που έχετε ήδη καταθέσει καθώς και να κοινοποιήσετε ενδεχόμενες προτάσεις σας, που θα μας επιτρέψουν να βελτιώσουμε τη διαδικασία εξυπηρέτησής σας,
Ε) να οργανώσετε το χρόνο σας σύμφωνα με τις ανάγκες και τις δυνατότητες σας, αξιοποιώντας την εφαρμογή ψηφιακών ραντεβού,
ΣΤ) να αποκτήσετε πρόσβαση στο προσωπικό σας αποθετήριο αιτήσεων και ερωτημάτων που έχετε απευθύνει στην Περιφέρεια Αττικής, στο οποίο καταγράφεται ολόκληρο το ιστορικό επικοινωνίας σας, οι απαντήσεις που σας έχουν δοθεί και τα έγγραφα που έχουν εκδοθεί και προορίζονται για δική σας χρήση.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την προσωποποίηση του Οδηγού και την πρόσβαση στις υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης είναι η επιτυχής ολοκλήρωση της διαδικασίας ταυτοποίησης O-auth2 – taxis net authentication.
Η διαδικασία αυτή μπορεί να λάβει χώρα,
Α) μέσα από το κουμπί Σύνδεση στο επάνω δεξιά τμήμα της αρχικής σελίδας του Οδηγού του Πολίτη
Β) μέσα από τις ενότητες «Ψηφιακή Επικοινωνία και Ψηφιακή Υποβολή» και τις ειδικότερες επιλογές «Υποβολή Αίτησης», «Υποβολή Αιτήματος» και «Προβολή Απαντήσεων».