Ο Ιστότοπος μας χρησιμοποιεί cookies και άλλες τεχνολογίες καταγραφής για να εξασφαλίσει την σωστή λειτουργία του.
Χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.
Παρακαλούμε διαβάστε την πολιτική μας σχετικά με τα cookies
Πολιτική Cookies
-
Ο/Η ενδιαφερόμενος/μενη υποβάλλει, με κάθε πρόσφορο μέσο, Αναγγελία Έναρξης [Υπόδειγμα 1 (ΑΟΚ35)] στη Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Περιφερειακής Ενότητας στην οποία πρόκειται να λειτουργήσει το οινολογικό εργαστήριο (εφεξής Δ.Α.Ο.Κ.) με τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
-
Εντός προθεσμίας δύο (2) μηνών από την υποβολή της αναγγελίας, η αρμόδια Δ.Α.Ο.Κ. διενεργεί διοικητικούς και επιτόπιους ελέγχους για τη διαπίστωση της συνδρομής των προϋποθέσεων της νόμιμης έναρξης λειτουργίας του οινολογικού εργαστηρίου.
-
Σε περίπτωση που κατά τη διενέργεια των απαιτούμενων ελέγχων διαπιστωθεί ότι συντρέχουν οι απαιτούμενες προϋποθέσεις, ή σε κάθε περίπτωση αν δεν απαγορεύσει την έναρξη λειτουργίας του οινολογικού εργαστηρίου, η αρμόδια ∆.Α.Ο.Κ. εντός των δύο (2) προαναφερόμενων μηνών, εγγράφει το οινολογικό εργαστήριο στο Μητρώο Οινολογικών Εργαστηρίων και το οινολογικό εργαστήριο ξεκινάει να λειτουργεί νομίμως.
-
Φωτοαντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή της σχετικής προσωρινής βεβαίωσης της αρμόδιας Αρχής ή του διαβατηρίου ή της άδειας οδήγησης νέου τύπου.
-
Φωτοαντίγραφο του πτυχίου του απασχολούμενου οινολόγου, σύμφωνα με την παρ. 10 του άρθρου 9 του Ν.Δ.243/1969 (ΦΕΚ Α’/144), όπως ισχύει.
-
Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1986 του αναγγέλλοντος ότι το οινολογικό εργαστήριο πληροί τις προϋποθέσεις του άρθρου 3 του Π.Δ. 51/2016 (ΦΕΚ 82/Α'/2016).
-
Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/1986 του αναγγέλλοντος στην οποία δηλώνονται τα στοιχεία του υπεύθυνου επιστήμονα.
-
Αντίγραφο της σχετικής σύμβασης πλήρους ή μερικής απασχόλησης του οινολόγου ή σύμβασης παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών.
Για την έναρξη λειτουργίας οινολογικού εργαστηρίου από νομικά πρόσωπα υποβάλλονται από τους νόμιμους εκπροσώπους τους επιπλέον των παραπάνω δικαιολογητικών, τα εξής:
-
Καταστατικό της εταιρείας νομίμως δημοσιευμένο ή θεωρημένο από το Πρωτοδικείο συνοδευόμενο με Πιστοποιητικό Μεταβολών της αρμόδιας Αρχής και ΦΕΚ δημοσίευσης για ΑΕ και ΕΠΕ ή αποδεικτικό δημοσίευσης στο διαδικτυακό τόπο του ΓΕΜΗ, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
-
Έγγραφο νόμιμης εκπροσώπησης και φωτοαντίγραφο δελτίου ταυτότητας ή άλλου εγγράφου που αποδεικνύει την ταυτότητα του νομικά υπεύθυνου της εταιρείας.
-
Πιστοποιητικό μη κήρυξης σε πτώχευση από το Πρωτοδικείο, το οποίο αναζητείται αυτεπάγγελτα εφόσον εκδίδεται από ημεδαπές Αρχές*.
-
Νομιμοποιητικά έγγραφα για υποβολή της αναγγελίας ή παραλαβή τελικής διοικητικής πράξης για λογαριασμό του νομικού προσώπου.
-
Κατά την ψηφιακή υποβολή αιτήματος, αποκλειστικά και μόνο, στο σχετικό Έντυπο Αίτηση, δεν απαιτείται υπογραφή του αιτούντος καθόσον οι σελίδες της αίτησης φέρουν σήμανση ταυτοποίησης μέσω Taxisnet.
-
Η κάθε Αναγγελία Έναρξης [Υπόδειγμα 1 (ΑΟΚ35)] για να λάβει την έγκριση της Υπηρεσίας πρέπει να είναι πλήρως συμπληρωμένη, υπογεγραμμένη από το φυσικό πρόσωπο ή το νόμιμο εκπρόσωπο σε περίπτωση νομικού προσώπου και να συνοδεύεται από τα απαραίτητα στοιχεία – δικαιολογητικά που αναγράφονται σε αυτήν. Ενδεικτικά αναφέρουμε:
-
Φωτοαντίγραφο δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή άλλου ισοδύναμου εγγράφου.
-
Φωτοαντίγραφο του πτυχίου του απασχολούμενου οινολόγου, σύμφωνα με την παρ. 10 του άρθρου 9 του Ν.Δ.243/1969 (ΦΕΚ Α’/144).
-
Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1986 του αναγγέλλοντος ότι το οινολογικό εργαστήριο πληροί τις προϋποθέσεις του άρθρου 3 του Π.Δ. 51/2016 (ΦΕΚ 82/Α/2016).
3α.Αν η αίτηση κατατεθεί με αυτοπρόσωπη παρουσία:
- Όλα τα παραπάνω (αίτηση και δικαιολογητικά) προσκομίζονται εκτυπωμένα, υπογεγραμμένα και με θεώρηση γνησίου υπογραφής όπου απαιτείται για δηλώσεις τρίτων (π.χ. Υπ. Δηλώσεις κ.λ.π.).
- 1α. θεώρηση γνήσιου υπογραφής στην υποβαλλόμενη αίτηση & Υπεύθυνη Δήλωση από οποιαδήποτε διοικητική Αρχή ή από τα Κ.Ε.Π. ή δημιουργία της μέσω της ιστοσελίδας www.gov.gr σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 22 του Ν. 4937/2022 τ.Α΄
- 1β. Εξουσιοδότηση (με θεώρηση υπογραφής όπως ανωτέρω).
3β.Αν η αίτηση (σελίδες 1-4) υποβληθεί ψηφιακά:
- Δεν απαιτείται εκτύπωση και υπογραφή της.
- Στην περίπτωση νομικού προσώπου υποβάλλεται με τους κωδικούς Taxisnet (user name-password) του νόμιμου εκπροσώπου.
- Τα συνημμένα δικαιολογητικά, όπου και αν αυτά εκδίδονται ηλεκτρονικά, κατατίθενται ως συνημμένα PDF με μέγιστο μέγεθος αρχείου τα 3MB. Οι λοιπές Υπεύθυνες Δηλώσεις (Υπεύθυνη Δήλωση με στοιχεία υπεύθυνου οινολόγου κ.λ.π.) αφού πιστοποιηθούν για το γνήσιο της υπογραφής - από αρμόδια Δημόσια Αρχή ή ψηφιακά μέσω του gov.gr- επισυνάπτονται σε μηχαναγνώσιμη μορφή (PDF).
Σημείωση: αν έχουν πιστοποιηθεί από αρμόδια Δημόσια Αρχή, θα πρέπει να σαρωθούν.
4. Οι ξενόγλωσσοι τίτλοι σπουδών πρέπει να φέρουν σφραγίδα Χάγης και να είναι επίσημα μεταφρασμένοι στην ελληνική γλώσσα. Στις αρμόδιες Υπηρεσίες υποβάλλεται φωτοαντίγραφο του ξενόγλωσσου τίτλου και της μετάφρασης αυτού τα οποία αποτελούν ενιαίο έγγραφο και έχουν προηγουμένως επικυρωθεί από δικηγόρο.
*Ελλείψει αντιγράφου πιστοποιητικού μη κήρυξης σε πτώχευση, απαιτείται η προσκόμιση ενός ισοδύναμου εγγράφου που έχει εκδοθεί από αρμόδια δικαστική ή διοικητική αρχή της χώρας καταγωγής ή προέλευσης από το οποίο να προκύπτει ότι οι απαιτήσεις ικανοποιούνται. Αν η χώρα καταγωγής ή προέλευσης δεν χορηγεί τέτοιο έγγραφο τούτο είναι δυνατόν να αντικατασταθεί από ένορκη βεβαίωση ή για τα κράτη όπου δεν υφίσταται η ένορκη δήλωση με υπεύθυνη δήλωση η οποία υποβάλλεται από τον ενδιαφερόμενο ενώπιον της αρμόδιας δικαστικής ή διοικητικής αρχής ή κατά περίπτωση ενώπιον συμβολαιογράφου της χώρας καταγωγής ή προέλευσης οι οποίοι χορηγούν βεβαίωση περί παροχής της ενόρκου δηλώσεως ή της επισήμου δηλώσεως. Τα έγγραφα τα οποία εκδίδονται σύμφωνα με τα ανωτέρω, δεν είναι δυνατόν να υποβληθούν μετά την πάροδο τριών μηνών από την ημερομηνία έκδοσής τους.
1. Ο χρόνος διεκπεραίωσης του αιτήματος υπολογίζεται από την κατάθεση της σχετικής αίτησης στην αρμόδια Υπηρεσία με την προϋπόθεση ότι αυτή συνοδεύεται από το σύνολο των απαιτούμενων δικαιολογητικών.
2. Η Γενική Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας, Κτηνιατρικής & Αλιείας της Περιφέρειας Αττικής ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων, υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην παρούσα αίτηση, είναι ο ΟΤΑ β΄ βαθμού Περιφέρεια Αττικής. Η Περιφέρεια Αττικής συλλέγει τα ανωτέρω δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και τα επεξεργάζεται αποκλειστικά και μόνο για την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 Ν.2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Αττικής. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν. Έχει επίσης το δικαίωμα να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και την λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
1. ΠΔ 51/2016 (ΦΕΚ 82/Α/2016).
2. Εγκύκλιος ΥΠΑΑΤ 4619/99242/2012 (ΑΔΑ: Β4ΤΜΒ4ΔΔ).
Για κάθε πληροφορία σχετικά με την παρεχόμενη υπηρεσία καλέστε 1512 Κέντρο Ενημέρωσης Πολιτών και Επιχειρήσεων Περιφέρειας Αττικής.
Αρμόδιες υπηρεσίες που προσφέρουν την επιλεγμένη υπηρεσία:
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
Λ. Συγγρού 80-88, Αθήνα
Κατάθεση Αιτήσεων: Στη Γραμματεία της οικείας Διεύθυνσης
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
Λεωφόρος Κηφισίας 18, Μαρούσι
Κατάθεση Αιτήσεων: Στη Γραμματεία της οικείας Διεύθυνσης
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
Λεωφόρος Καλαμακίου 46 και Ταξιαρχών, Άλιμος
Κατάθεση Αιτήσεων: Στη Γραμματεία της οικείας Διεύθυνσης
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
Ιερά Οδός 294, Αιγάλεω
Κατάθεση Αιτήσεων: Στη Γραμματεία της οικείας Διεύθυνσης
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
17ο Χλμ. Λ. Μαραθώνιος, Παλλήνη
Κατάθεση Αιτήσεων: Στη Γραμματεία της οικείας Διεύθυνσης
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
Ελευθερίου Βενιζέλου 82, Ελευσίνα
Κατάθεση Αιτήσεων: Στη Γραμματεία της οικείας Διεύθυνσης
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
Αιγάλεω 5 & Κάστορος, Πειραιας
Κατάθεση Αιτήσεων: Στη Γραμματεία της οικείας Διεύθυνσης
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
Αιγάλεω 5 & Κάστορος, Πειραιας
Κατάθεση Αιτήσεων: Στη Γραμματεία της οικείας Διεύθυνσης
Στην ενότητα Ψηφιακή Επικοινωνία μπορείτε να υποβάλλετε ψηφιακά διευκρινιστικά ερωτήματα, αιτήματα ενημέρωσης για την πορεία αίτησης που έχετε ήδη καταθέσει καθώς και να κοινοποιήσετε ενδεχόμενες προτάσεις σας, που θα μας επιτρέψουν να βελτιώσουμε τη διαδικασία εξυπηρέτησής σας. Προκειμένου να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία θα χρειαστεί να έχετε διαθέσιμους τους κωδικούς taxis-net.
Στην ενότητα Ψηφιακή Υποβολή μπορείτε να υποβάλλετε ψηφιακά την αίτηση σας και να επισυνάψετε τα εκ του νόμου αναγκαία δικαιολογητικά. Προκειμένου να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία θα χρειαστεί να έχετε διαθέσιμους τους κωδικούς taxis-net.