1. Κατατίθενται η σχετική αίτηση και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
2. Το υποβληθέν Σχέδιο εξετάζεται από την αρμόδια Υπηρεσία σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και στη συνέχεια εκδίδεται Απόφαση Έγκρισης Σχεδίου Εκτέλεσης Εργασίας .
Σε περίπτωση ψηφιακής υποβολής της αίτησης, τα υπογεγραμμένα αντίτυπα του Σχεδίου Εργασιών αποστέλλονται ταχυδρομικά, εντός 10 ημερών, μαζί με την αίτηση εκτυπωμένη.
1. Αίτηση στην οποία να αναγράφονται πλήρως όλα τα κάτωθι στοιχεία:
· Ονοματεπώνυμο αιτούντος ή επωνυμία επιχείρησης.
· Αριθμός Ταυτότητας (για φυσικά πρόσωπα).
· Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) και ΔΟΥ.
· Πλήρης ταχυδρομική διεύθυνση όπου θα αναγράφεται ευκρινώς ο Ταχυδρομικός Κωδικός & τηλέφωνα επικοινωνίας.
2. Σχέδιο Εργασιών σε τρία (3) αντίτυπα.
Εκπόνηση του Σχεδίου Εργασιών σύμφωνα με το ΠΔ 212/06, την ΚΥΑ 8243/1113/8-3-91(ΦΕΚ 138/Β/91) και την Κ.Υ.Α. 4229/395 (Φ.Ε.Κ. 318/Β/15-02-2013).
3. Σχέδιο χώρου - τοπογραφικό διάγραμμα σε κατάλληλη κλίμακα.
Τα έγγραφα που παραλαμβάνουν οι πολίτες με ψηφιακό τρόπο από τις Υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής δε γίνονται δεκτά για δικαστική χρήση.
Αν η αίτηση κατατεθεί με αυτοπρόσωπη παρουσία:
Στην περίπτωση που ο νόμιμος εκπρόσωπος του Φορέα δεν μπορεί να προσέλθει αυτοπροσώπως τότε η αίτηση (α) προσκομίζεται εκτυπωμένη, υπογεγραμμένη και με γνήσιο υπογραφής ή (β) συνοδεύεται από εξουσιοδότηση και υπογράφεται από το εξουσιοδοτημένο πρόσωπο:
1α. Η θεώρηση του γνησίου υπογραφής μπορεί να γίνει από την Αστυνομία ή οποιαδήποτε δημόσια, δημοτική ή κοινοτική Αρχή ή δημιουργία της μέσω της ιστοσελίδας https://www.gov.gr/.
1β.Η εξουσιοδότηση θα έχει θεωρημένη υπογραφή από την Αστυνομία ή οποιαδήποτε δημόσια, δημοτική ή κοινοτική Αρχή ή θα έχει δημιουργηθεί μέσω της ιστοσελίδας https://www.gov.gr/.
Αν η αίτηση κατατεθεί ψηφιακά:
1. O χρόνος διεκπεραίωσης του αιτήματος, υπολογίζεται από την κατάθεση της σχετική αίτησης στην αρμόδια Υπηρεσία με την προϋπόθεση ότι αυτή συνοδεύεται από το σύνολο των απαιτούμενων δικαιολογητικών και σε πρίπτωση ψηφιακής υποβολής την αποστολή του πλήρη φακέλου στην υπηρεσία.
2. Η Γενική Διεύθυνση Βιώσιμης Ανάπτυξης & Κλιματικής Αλλαγής της Περιφέρειας Αττικής ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων, υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην παρούσα αίτηση, είναι ο ΟΤΑ β΄ βαθμού Περιφέρεια Αττικής. Η Περιφέρεια Αττικής συλλέγει τα ανωτέρω δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και τα επεξεργάζεται αποκλειστικά και μόνο για την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 Ν.2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Αττικής. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν. Έχει επίσης το δικαίωμα να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και την λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων ότι υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην παρούσα αίτηση είναι ο Ο.Τ.Α. β’ βαθμού Περιφέρεια Αττικής. Η Περιφέρεια Αττικής συλλέγει τα ανωτέρω δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και τα επεξεργάζεται αποκλειστικά και μόνο για την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 του Ν. 2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Αττικής. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν. Έχει επίσης το δικαίωμα να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και τη λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Το Σχέδιο συντάσσεται σύμφωνα με:
i) Ν.1650/16-10-86 (ΦΕΚ 160/Α/86) για την Προστασία του Περιβάλλοντος, όπως τροποποιήθηκε & ισχύει, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3010/2002 (ΦΕΚ91/Α), του Ν. 4014/11 (ΦΕΚ 209/Α) & του Ν.4042/2012 (ΦΕΚ 24/Α).
ii) την ΚΥΑ 8243/1113/8-3-91(ΦΕΚ 138/Β/91) «Καθορισμός μέτρων και μεθόδων για την πρόληψη και μείωση της ρύπανσης του περιβάλλοντος από εκπομπές αμιάντου»,
iii) το Π.Δ. 212/2006 (ΦΕΚ 212/Α/06) «Προστασία των εργαζομένων που εκτίθενται σε αμίαντο κατά την εργασία» και την τροποποίησή του Π.Δ. 175 ( ΦΕΚ 150/Α/97) «Τροποποίηση Π.Δ.70α σε συμμόρφωση με την οδηγία 91/382/ΕΟΚ»,
iv) την Κ.Υ.Α. 4229/395 (Φ.Ε.Κ. 318/Β/15-02-2013) «Προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται με την εκτέλεση κατεδαφιστικών έργων και εργασιών αφαίρεσης αμιάντου ή/και υλικών που περιέχουν αμίαντο από κτίρια, κατασκευές, συσκευές, εγκαταστάσεις και πλοία, καθώς επίσης και με εργασίες συντήρησης, επικάλυψης και εγκλεισμού αμιάντου ή/και υλικών που περιέχουν αμίαντο»,
v) την ΚΥΑ Η. Π. 13588/725/06(ΦΕΚ 383/Β/28-3-06) ) “Μέτρα, όροι και περιορισμοί για τη διαχείριση επικινδύνων αποβλήτων σε συμμόρφωση με τις διατάξεις της Οδηγίας 91/689/ΕΟΚ «για τα επικίνδυνα απόβλητα» του Συμβουλίου της 12ης Δεκεμβρίου 1991. Αντικατάσταση της υπ’ αρ. 19396/1546/97 ΚΥΑ (ΦΕΚ 604Β/97) «Μέτρα και όροι για τη διαχείριση επικινδύνων αποβλήτων».