1) Επωνυμία-προσωνυμία της Σχολής:
Χώρος εγκατάστασης της Σχολής (όροφοι, οδός, αριθμός, πόλη):
Προτεινόμενος Δ/ντης:
2) Αντίγραφο καταστατικού (ή οργανισμού λειτουργίας, εσωτερικού κανονισμού κλπ) του αιτουμένου την ίδρυση Σχολής ΝΠΔΔ.
3) Αντίγραφο συνεδρίασης του οργάνου Διοίκησης του ΝΠΔΔ, με το οποίο προτείνεται ο Δ/ντης της υπό ίδρυση Σχολής.
4) Παράβολο
[Δεν υποβάλλεται εφόσον το ΝΠΔΔ έχει φοροαπαλλαγή-ατέλεια]
5) Κάτοψη των χώρων της Σχολής (εις τριπλούν) με σφραγίδα-υπογραφή οποιουδήποτε Μηχανικού (και θα αναγράφονται: α. ο ιδιοκτήτης του κτιρίου β. ο μισθωτής και η προτεινόμενη επωνυμία – προσωνυμία της Σχολής, και γ. διεύθυνση, αριθμός, πόλη).
6) Τομή στη θέση της κλίμακος, στην οποία περιλαμβάνεται και το καθαρό ύψος των αιθουσών, με σφραγίδα-υπογραφή οποιουδήποτε Μηχανικού.
7) Υπεύθυνη δήλωση από 2 Πολιτικούς Μηχανικούς για τη στατική επάρκεια και αντοχή του κτιρίου. Στη δήλωση αναγράφεται και το βάρος των φορτίων. Ελάχιστο επιτρεπτό: 350 kg/m2 .
8) Αντίγραφο της άδειας οικοδομής του κτιρίου (χορηγείται από την Πολεοδομία μετά από σχετική αίτηση). (Σε περίπτωση νομιμοποιούμενου ‘’αυθαίρετου’’ οριστικό τίτλο μη κατεδαφίσεως του Ν. 720/77).
9) Άδεια αλλαγής χρήσης σε Σχολή Χορού από την αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία με τα θεωρημένα αρχιτεκτονικά σχέδια απ΄ αυτήν.
(Υποβάλλεται στην περίπτωση που στην αρχική άδεια οικοδομής δεν προβλέπεται ότι το κτήριο προορίζεται για Ερασιτεχνική Σχολή Χορού).
10) Βεβαίωση από την Πολεοδομία ότι επιτρέπεται στο συγκεκριμένο οικοδομικό τετράγωνο η στέγαση και λειτουργία Σχολής Δραματικής Τέχνης ή Σχολής Χορού.
11) «Βεβαίωση Πυρασφαλείας», συνοδευόμενη από σχετική μελέτη, συντάσσεται από την Πυροσβεστική Υπηρεσία (μετά από σχετική αίτηση).
12) Για το Δ/ντη:
Aντίγραφο του τίτλου σπουδών Τμήματος Καθηγητών Χορού αναγνωρισμένης Σχολής Χορού και βεβαίωση 5ετούς τουλάχιστον διδακτικής προϋπηρεσίας σε αναγνωρισμένες από το Κράτος Σχολές Χορού.
(Όταν πρόκειται για τίτλο σπουδών της αλλοδαπής υποβάλλεται αντίγραφο του ξενόγλωσσου τίτλου, μετάφρασή του, καθώς και αναγνώριση του τίτλου από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α / Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π ή αντίγραφο βεβαίωσης από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων, στην οποία να φαίνεται ότι το πτυχίο είναι ισότιμο ή αντίστοιχο της ημεδαπής).
13) Για το Δ/ντη: Φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας (και τις δύο όψεις) ή του διαβατηρίου.
14) Για το Δ/ντη: Αντίγραφο γενικής χρήσης Ποινικού Μητρώου* (αναζητείται αυτεπάγγελτα από την Υπηρεσία).
15) Για το Δ/ντη: Υπεύθυνη Δήλωση ότι «Δεν είναι δημόσιος υπάλληλος ή υπάλληλος Ν.Π.Δ.Δ. ή δεν έχει απολυθεί από Δημόσια Υπηρεσία για ανεπάρκεια εκτελέσεως των καθηκόντων του ή ασυμβίβαστη με το έργο του διαγωγή, που αναφέρεται στην έλλειψη ήθους.»
16) Για το Δ/ντη: Βιογραφικό σημείωμα με αναλυτική αναφορά σε χρονολογίες.
17) Για το Δ/ντη (εφόσον είναι άνδρας): Υπεύθυνη δήλωση ότι έχει εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις ή έχει νόμιμα απαλλαγεί από αυτές, ή (για άρρενες πολίτες κράτους μέλους της ΕΕ εκτός της Ελλάδος) ότι στη χώρα της οποίας έχει την ιθαγένεια δεν προβλέπεται υποχρεωτική στρατιωτική θητεία.
18) Για το Δ/ντη Βεβαίωση 5ετούς τουλάχιστον διδακτικής προϋπηρεσίας σε αναγνωρισμένες από το Κράτος Σχολές Χορού, ή (εν ελλείψει διπλώματος) βεβαιώσεις (και προαιρετικά οποιοδήποτε στοιχείο - όπως προγράμματα παραστάσεων, δημοσιεύματα, κριτικές κλπ - υποστηρίζει τον ισχυρισμό του περί) 15ετούς τουλάχιστον ανώτερης καλλιτεχνικής σταδιοδρομίας στο χορό σαν χορευτής ή χορογράφος κλασσικού ή και σύγχρονου χορού ή 15ετούς διδακτικής ευδόκιμης προϋπηρεσίας σε Σχολές Χορού αναγνωρισμένες από το Κράτος.
Η κάθε Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση για να λάβει την έγκριση της Υπηρεσίας πρέπει να είναι πλήρως συμπληρωμένη, υπογεγραμμένη από το φυσικό πρόσωπο ή το νόμιμο εκπρόσωπο σε περίπτωση νομικού προσώπου και να συνοδεύεται από τα απαραίτητα στοιχεία – δικαιολογητικά που αναγράφονται σε αυτήν. Ενδεικτικά αναφέρουμε:
- Απλό φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.
- Κάτοψη των χώρων της Σχολής με σφραγίδα και υπογραφή.
- Το ανάλογο παράβολο.
7α. Αν η αίτηση κατατεθεί με αυτοπρόσωπη παρουσία:
- Όλα τα παραπάνω (αίτηση και δικαιολογητικά) προσκομίζονται εκτυπωμένα, υπογεγραμμένα και με θεώρηση γνησίου υπογραφής όπου απαιτείται για δηλώσεις τρίτων (π.χ. Υπ. Δήλωση του Δ/ντη κ.λ.π.).
- Ειδικότερα σε ότι αφορά στα Πληροφοριακά Στοιχεία - Απαιτούμενα Δικαιολογητικά, επισημαίνεται ότι πρέπει να έχει συμπληρωθεί από τον ενδιαφερόμενο οπωσδήποτε η ένδειξη V σε όλες τις απαραίτητες από το νόμο προϋποθέσεις (π.χ.: Αντίγραφο του τίτλου σπουδών, Φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας κ.α.)
7β. Αν η αίτηση (σελίδες 1-4) υποβληθεί ψηφιακά:
- Δεν απαιτείται εκτύπωση και υπογραφή της.
- Στην περίπτωση νομικού προσώπου υποβάλλεται με τους κωδικούς Taxisnet (user name-password) του νομίμου εκπροσώπου.
- Τα συνημμένα δικαιολογητικά, όπου και αν αυτά εκδίδονται ηλεκτρονικά, κατατίθενται ως συνημμένα PDF με μέγιστο μέγεθος αρχείου τα 3MB. Οι λοιπές Υπεύθυνες Δηλώσεις (Υπ. Δήλωση του Δ/ντη κ.λ.π.) αφού πιστοποιηθούν για το γνήσιο της υπογραφής - από αρμόδια Δημόσια Αρχή ή ψηφιακά μέσω του gov.gr- επισυνάπτονται σε μηχαναγνώσιμη μορφή (PDF).
Σημείωση: αν έχουν πιστοποιηθεί από αρμόδια Δημόσια Αρχή, θα πρέπει να σαρωθούν.
- Σε ότι αφορά στα Πληροφοριακά Στοιχεία - Απαιτούμενα Δικαιολογητικά, πρέπει να έχει συμπληρωθεί από τον ενδιαφερόμενο οπωσδήποτε η ένδειξη V (με αντιγραφή και επικόλληση) σε όλες τις απαραίτητες από το νόμο προϋποθέσεις (π.χ.: Αντίγραφο του τίτλου σπουδών, Φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας κ.α.)
8. Για την έκδοση του σχετικού παραβόλου δεν υπάρχει μέχρι στιγμής διαδικασία ηλεκτρονικής έκδοσης τους. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να απευθύνονται στις κατά τόπους Δ.Ο.Υ και να ζητούν την έκδοση παραβόλου με Κ.Α.Ε. 1450189001 υπέρ του ελληνικού δημοσίου, αξίας:
- 440,20 € στις περιπτώσεις αιτήματος χορήγησης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας ή μεταβίβασης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Ερασιτεχνικής Σχολής Χορού.
- 146,73 € στις περιπτώσεις αιτήματος μεταστέγασης Ερασιτεχνικής Σχολής Χορού.
Πέραν από την σωστή συμπλήρωση της αντίστοιχης Αίτησης, Ίδρυσης ή Μεταστέγασης και την κατάθεση της, μαζί με το σύνολο των απαιτούμενων δικαιολογητικών, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Υπηρεσία μας στο αρχικό στάδιο εύρεσης χώρου για εγκατάσταση της Σχολής προτού πραγματοποιηθούν εργασίες διαμόρφωσης, προκειμένου να ενημερωθούν εκτενέστερα για τυχόν πολεοδομικά ζητήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διαδικασία.
1. Ο χρόνος διεκπεραίωσης του αιτήματος υπολογίζεται από την κατάθεση της σχετικής αίτησης στην αρμόδια Υπηρεσία με την προϋπόθεση ότι αυτή συνοδεύεται από το σύνολο των απαιτούμενων δικαιολογητικών.
Σε ότι αφορά το χρόνο εξυπηρέτησης: Έως 120 ηµέρες από την περιέλευση του αιτήµατος (ίδρυσης, μεταστέγασης ή μεταβίβασης) και των απαραίτητων δικαιολογητικών στην αρµόδια για την έκδοση της τελικής πράξης υπηρεσία (ο χρόνος δεσµεύει την εκδίδουσα την τελική πράξη υπηρεσία).
Σε περίπτωση παρέλευσης άπρακτης της ανωτέρω προθεσμίας (ή την παράτασή της σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14, παρ. 3 του Ν 3844/2010) δεν θεωρείται ότι έχει δοθεί σιωπηρά η αιτούμενη άδεια για επιτακτικούς λόγους δημοσίου συμφέροντος - συμπεριλαμβανομένων των εννόμων συμφερόντων τρίτων - που σχετίζονται άμεσα με την προστασία των αποδεκτών των υπηρεσιών και την ανάγκη εξασφάλισης υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 14, παρ. 4, εδάφιο β, και 2, παρ. 8, του Ν 3844/2010. Χωρίς τη ρητή αδειοδότηση, η οποία γίνεται μετά τους προβλεπόμενους ελέγχους: α) Προκύπτουν κίνδυνοι για την σωματική ακεραιότητα των σπουδαστών (εφόσον δεν έχει ελεγχθεί το κτήριο και η επάρκεια του διευθυντή), ιδίως εφόσον στις Ερασιτεχνικές Σχολές δύνανται να φοιτούν ακόμη και νήπια από την ηλικία των 3 ετών), β) Δεν εξασφαλίζεται ότι η Σχολή επιτυγχάνει στόχους πολιτιστικής πολιτικής - παροχή υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης (χωρίς τον έλεγχο των προσόντων του διευθυντή αλλά και του κτηρίου) καθώς σύμφωνα με το άρθρο 1, του ΠΔ 457/1983, στις Ερασιτεχνικές Σχολές διδάσκονται τα μαθήματα των Ανωτέρων Σχολών Χορού (του ΠΔ 372/1983), γ) Υπάρχουν κίνδυνοι εξαπάτησης των σπουδαστών αναφορικά με την ισχύ των παρεχόμενων βεβαιώσεων σπουδών (καθώς απαγορεύεται η χορήγηση διπλωμάτων και πτυχίων).
Διάρκεια τήρησης αρχείου βεβαιώσεων και πιστοποιητικών : Έξι (6) μήνες (άρθρο 13 Ν. 3491/2006, ΦΕΚ 207/Α/2-10-2006).
2. Η Γενική Διεύθυνση Βιώσιμης Ανάπτυξης & Κλιματικής Αλλαγής της Περιφέρειας Αττικής ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων, υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην παρούσα αίτηση, είναι ο ΟΤΑ β΄ βαθμού Περιφέρεια Αττικής. Η Περιφέρεια Αττικής συλλέγει τα ανωτέρω δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και τα επεξεργάζεται αποκλειστικά και μόνο για την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 Ν.2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Αττικής. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν. Έχει επίσης το δικαίωμα να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και την λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Ν.1158/1981 (ΦΕΚ127/Α΄/13-05-1981).
Π.Δ.457/1983 (ΦΕΚ 174/Α΄/28-11-1983)
ΚΥΑ ΥΠΠΟ/ΚΑΤΕΧΝ/Δ/7388/7.2.1994.
Να συμπληρωθεί η Υπεύθυνη Δήλωση που απατείται κατά περίπτωση προκειμένου να συνοδεύει την Αίτηση ΕΣΧ3.